Pierwszy etap inwestycji Centrum Południe obejmuje dwa budynki: CP1 oraz CP2. Każdy ma swoje lobby, po dwie klatki schodowe i osobne trzony windowe, za to wspólny garaż podziemny. System Informacji Wizualnej miał na celu efektywnie oprowadzać po tej rozbudowanej strukturze.
Projekt wayfindingu wykorzystuje kolorystykę miedzi zastosowaną w projekcie architektonicznym. Metalowe miedziane elementy przewijają się przez wszystkie ważne przestrzenie wspólne – płasko na ścianach oraz prostopadle, jako miedziane wsporniki widoczne z daleka i wskazujące schowane za rogiem funkcje. Logotyp inwestycji wykonano z giętej blachy zamocowanej na dystansach. W przestrzeni klatki schodowej i lobby wprowadzono motyw linearnych podziałów i ilustracji. Nawiązuje on do występujących w projekcie wnętrz lameli drewnianych – rytmicznych pionowych podziałów z deseczek. Projekt graficzny powtarza rytm pionowych linii i urozmaica go poprzez gradację grubości linii. Powstał raster o trzech wartościach grubości, stosowany w numeracji pięter na klatce schodowej, na półpiętrach klatki, a także w lobby wejściowym na przeszkleniach, np. na skrzydłach wejściowych drzwi obrotowych.
Zastosowano nowoczesną typografię o odwróconym kontraście. Zaprojektowano autorskie piktogramy pasujące do tego liternictwa – stosują one podobne kształty i proporcje co litery w napisach obok. Piktogramy stały postaci się głównymi bohaterami projektu. Wskazują funkcje takie jak windy, klatki schodowe, toalety, parking, etc. W tej samej stylistyce wykonano pozostałe, jak rower, winda rowerowa, kantyna, łądowanie pojazdów elektrycznych, gaśnica, hydrant, wyjście z budynku, w razie pożaru nie korzystać z wind, zakaz palenia, strefa wifi, obiekt monitorowany, i wszystkie inne występujące na terenie obiektów.
Zakres oznakowania – dla CP1 i CP2: foyer wejściowe, hole windowe, klatki schodowe, przedsionki klatek, dwukondygnacjyny garaż podziemny, teren zewnętrzny, funkcje techniczne.
Oznakowanie wykonała firma Imprenta.